Opakovanie platby na planeo.sk
V prípade, že ste zle zadali údaje o platobnej karte, alebo ste omylom zavreli platobnú bránu, existuje viacero možností, ako platbu na planeo.sk zopakovať:
1. Návrat na stránku planeo.sk:
Ak ste zle zadali údaje o platobnej karte, alebo ste omylom zavreli platobnú bránu, môžete sa vrátiť na stránku planeo.sk a platbu zopakovať.
- Počkajte približne hodinu, kým sa platobná brána resetuje.
- Počkajte na email s upozornením na neúspešnú platbu. Z emailu sa dá prekliknúť k opakovanej platbe.
2. Telefonická/mailová požiadavka:
- Môžete telefonicky alebo emailom kontaktovať zákaznícky servis planeo.sk a požiadať o zmenu spôsobu úhrady.
- Môžete požiadať o platbu prevodom, na dobierku alebo o platbu na odbernom mieste PLANEO.
Kontaktné údaje zákazníckeho servisu planeo.sk:
Telefón: +421 2 2129 6900
Email: info@planeo.sk
Dôležité:
- Pred opakovaním platby sa uistite, že ste zadali všetky údaje o platobnej karte správne.
- Ak si nie ste istí, aký spôsob platby zvoliť, kontaktujte zákaznícky servis planeo.sk.
Nie je možné vystaviť zálohovú faktúru, faktúra s lehotou splatnosti je možná iba na kamenných pobočkách Planeo s vyzdvihnutím tovaru až po pripsaní celej platby na náš bankový účet. |
Zmena fakturačných údajov na firmu po dokončení objednávky nie je možná. Ďakujeme za pochopenie. |
Peniaze budú poslané na Váš bankový účet najneskôr do 14 dní od uplatnenia práva na odstúpenie od kúpnej zmluvy, ale nie skôr, než tovar vrátený na predajňu alebo do centrály dorazí (prípadne kým nepreukážete, že tovar už bol odoslaný nám). V prípade zrušenia objednávky pri platbe kartou Vám budú peniaze vrátené okamžite. V prípade zrušenia objednávky pri platbe prevodom Vám budú peniaze vrátené do 3 pracovných dní. |
Máte iný dotaz k téme Informácie o platbách?
Zanejchajte nám odkaz a my Vám odpovieme.
Odpoveď spravidla odošleme do 24 hodín.
Zanechať odkaz