Najčastejšie otázky
S čím vám môžeme pomôcť?
Jednoducho, stačí sa prihlásiť do svojho Planeo účtu alebo v potvrdzovacom e-maili, ktorý sme vám poslali, kliknúť na číslo objednávky alebo tlačidlo „Sledovať objednávku“.
V takom prípade je možné telefonicky/mailom zmeniť spôsob úhrady - prevod, dobierka, úhrada na odbernom mieste PLANEO. |
Po kliknutí na button s týmto označením sa vám zobrazí ponuka predajní, kde je možné si tovar aktuálne rezervovať k osobnému odberu. Tovar pripravíme k odberu už do 30 minút. |
Doprava STANDARD - Tovar Vám pohodlne doručíme až k prvým uzamykateľným dverám a Vy sa nemusíte o nič starať. Doprava STANDARD je vhodná pre bežné spotrebiče. Doprava PREMIUM - je určená najmä pre dopravu veľkých domácich spotrebičov a tiež pre tých, ktorí chcú mať výmenu spotrebiča úplne bez starostí. Nový spotrebič Vám vynesieme kľudne až do 10. poschodia, rozbalíme ho, ekologicky zlikvidujeme všetok obalový materiál a v prípade záujmu zabezpečíme aj odvoz starého spotrebiča. |