Najčastejšie otázky
S čím Vám môžeme pomôcť?
Jednoducho, stačí sa prihlásiť do svojho Planeo účtu alebo v potvrdzovacom e-maili, ktorý sme vám poslali, kliknúť na číslo objednávky alebo tlačidlo „Sledovať objednávku“.
Opakovanie platby na planeo.sk
V prípade, že ste zle zadali údaje o platobnej karte, alebo ste omylom zavreli platobnú bránu, existuje viacero možností, ako platbu na planeo.sk zopakovať:
1. Návrat na stránku planeo.sk:
Ak ste zle zadali údaje o platobnej karte, alebo ste omylom zavreli platobnú bránu, môžete sa vrátiť na stránku planeo.sk a platbu zopakovať.
- Počkajte približne hodinu, kým sa platobná brána resetuje.
- Počkajte na email s upozornením na neúspešnú platbu. Z emailu sa dá prekliknúť k opakovanej platbe.
2. Telefonická/mailová požiadavka:
- Môžete telefonicky alebo emailom kontaktovať zákaznícky servis planeo.sk a požiadať o zmenu spôsobu úhrady.
- Môžete požiadať o platbu prevodom, na dobierku alebo o platbu na odbernom mieste PLANEO.
Kontaktné údaje zákazníckeho servisu planeo.sk:
Telefón: +421 2 2129 6900
Email: info@planeo.sk
Dôležité:
- Pred opakovaním platby sa uistite, že ste zadali všetky údaje o platobnej karte správne.
- Ak si nie ste istí, aký spôsob platby zvoliť, kontaktujte zákaznícky servis planeo.sk.
Po kliknutí na button s týmto označením sa vám zobrazí ponuka predajní, kde je možné si tovar aktuálne rezervovať k osobnému odberu. Tovar pripravíme k odberu už do 30 minút. |
Doprava STANDARD - Tovar Vám pohodlne doručíme až k prvým uzamykateľným dverám a Vy sa nemusíte o nič starať. Doprava STANDARD je vhodná pre bežné spotrebiče. Doprava PREMIUM - je určená najmä pre dopravu veľkých domácich spotrebičov a tiež pre tých, ktorí chcú mať výmenu spotrebiča úplne bez starostí. Nový spotrebič Vám vynesieme kľudne až do 10. poschodia, rozbalíme ho, ekologicky zlikvidujeme všetok obalový materiál a v prípade záujmu zabezpečíme aj odvoz starého spotrebiča. |