Základná 30-dňová lehota sa vzťahuje výlučne na záručné reklamácie. Z vlastnej skúsenosti vieme však povedať, že reklamácie bývajú vyriešené skôr.
V prípade reklamácie poškodeného tovaru, sa snažíme proces vybaviť obratom.
Tovar môžete vrátiť 2 spôsobmi:
1. Vrátenie na predajni.
- Tovar môžete priniesť na akúkoľvek predajňu PLANEO spolu s predajným dokladom.
- Pri vrátení bude výrobok skontrolovaný personálom predajne a bude sa zložiť formulár o Odstúpení od kúpnej zmluvy.
- Peniaze budú vrátené do 14 dní na účet uvedený vo formulári o Odstúpení od kúpnej zmluvy.
2. Vrátenie na centrálu.
- Vytlačte a vyplňte formulár pre Odstúpenie od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
- Tovar uveďte do pôvodného stavu (ideálne ho umiestnite do pôvodného obalu) a starostlivo ho zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Na zásielku uveďte "Vrátenie do 14 dní Planeo.sk".
- Do zásielky vložte podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy a faktúru.
- Tovar zašlite na adresu FAST PLUS, a.s., so sídlom Na Pántoch 18, 831 06 Bratislava (na tejto adrese nie je možné osobné vrátenie tovaru)
Pri reklamácii nie je potrebné, aby bol výrobok prinesený v originálnom obale (obal nie je súčasťou reklamačného konania). Ak však máte obal k dispozícii, odporúčame výrobok zabaliť do neho, minimálne sa uistiť, že je tovar dôkladne a bezpečne zabalený.
V prípade, že Vám servis vystaví potvrdenie o neopraviteľnosti výrobku, obráťte sa na našu zákaznícku podporu alebo ktorúkoľvek našu predajňu PLANEO, kde s Vami reklamáciu vyriešia naši kolegovia. Zoznam predajní nájdete tu.
Tovar zakúpený v sieti predajní PLANEO a aj na našom e-shope je možné reklamovať v akejkoľvek z našich predajní - v prípade väčších tovarov, odporúčame kontaktovať priamo servisné stredisko konkrétneho výrobcu. Predom Vám však odporúčame sa informovať telefonicky ako riešiť reklamáciu. Ak nemáte možnosť uplatniť reklamáciu v nejakej z našich predajní, je možné ju uplatniť osobne alebo zaslaním reklamovanej veci na adresu:
FAST PLUS, a.s., so sídlom Na Pántoch 18, 831 06 Bratislava
Výrobok je potrebné riadne zabaliť; odporúčame ho pred zabalíme nafotiť. Do balíčka, prosíme, priložte nákupný doklad a sprievodný list s vašimi údajmi a presným popisom závady. V prípade poruchy veľkých spotrebičov, napríklad chladničiek, práčok alebo veľkých televízorov, je možné takisto kontaktovať priamo konkrétnu značku, ktorá s vami dohodne návštevu servisného technika priamo u vás doma. Kontakty pre nahlásenie záručnej reklamácie u veľkých spotrebičov nájdete na tomto odkaze.
Na výrobok zakúpený podnikateľom od podnikateľa platí klasická 24-mesačná záruka vtedy, ak bol tovar zakúpený na používanie a nie na ďalší predaj. Predajca zodpovedá zákonom iba za vady, ktoré má vec v okamihu prevzatia.
Ak ste prevzali tovar, pri ktorom ste po rozbalení zistili, že objednávka nie je kompletná alebo je poškodená, môžete riešiť reklamáciu priamo na jednej z našich predajní alebo nás môžete kontaktovať na e-mail info@planeo.sk.
Do predmetu e-mailu vložte "Poškodený výrobok a číslo objednávky".
Pripojte fotografie poškodeného výrobku (fotografia celého výrobu, detailu poškodenia a výrobného štítku) a fotografie obalu, v ktorom výrobok prišiel (zo všetkých strán).
Máte iný dotaz k téme Reklamácia a vrátenie tovaru?
Zanejchajte nám odkaz a my Vám odpovieme.
Odpoveď spravidla odošleme do 24 hodín.
Zanechať odkaz