Základná 30-dňová lehota sa vzťahuje výlučne na záručné reklamácie. Z vlastnej skúsenosti vieme však povedať, že reklamácie bývajú vyriešené skôr.
V prípade reklamácie poškodeného tovaru, sa snažíme proces vybaviť obratom.
Tovar môžete vrátiť 2 spôsobmi:
1. Vrátenie na predajni.
- Tovar môžete priniesť na akúkoľvek predajňu PLANEO spolu s predajným dokladom.
- Pri vrátení bude výrobok skontrolovaný personálom predajne a bude sa zložiť formulár o Odstúpení od kúpnej zmluvy.
- Peniaze budú vrátené do 14 dní na účet uvedený vo formulári o Odstúpení od kúpnej zmluvy.
2. Vrátenie na centrálu.
- Vytlačte a vyplňte formulár pre Odstúpenie od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre.
- Tovar uveďte do pôvodného stavu (ideálne ho umiestnite do pôvodného obalu) a starostlivo ho zabaľte, aby ste predišli jeho poškodeniu počas prepravy. Na zásielku uveďte "Vrátenie do 14 dní Planeo.sk".
- Do zásielky vložte podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy a faktúru.
- Tovar zašlite poštou na adresu FAST PLUS, a.s., Šášovské Podhradie – Píla 214, 965 01 Žiar nad Hronom (na tejto adrese nie je možné osobné vrátenie tovaru)
Pri reklamácii nie je potrebné, aby bol výrobok prinesený v originálnom obale (obal nie je súčasťou reklamačného konania). Ak však máte obal k dispozícii, odporúčame výrobok zabaliť do neho, minimálne sa uistiť, že je tovar dôkladne a bezpečne zabalený.
V prípade, že Vám servis vystaví potvrdenie o neopraviteľnosti výrobku, obráťte sa na našu zákaznícku podporu alebo ktorúkoľvek našu predajňu PLANEO, kde s Vami reklamáciu vyriešia naši kolegovia. Zoznam predajní nájdete tu.
Tovar zakúpený v sieti predajní PLANEO a aj na našom e-shope je možné reklamovať v akejkoľvek z našich predajní - v prípade väčších tovarov, odporúčame kontaktovať priamo servisné stredisko konkrétneho výrobcu. Predom Vám však odporúčame sa informovať telefonicky, ako riešiť reklamáciu. Ak nemáte možnosť uplatniť reklamáciu v nejakej z našich predajní, je možné ju uplatniť zaslaním reklamovanej veci na adresu:
FAST PLUS, a.s., Šášovské Podhradie – Píla 214, 965 01 Žiar nad Hronom
Výrobok je potrebné riadne zabaliť; odporúčame ho pred zabalíme nafotiť. Do balíčka, prosíme, priložte nákupný doklad a sprievodný list s vašimi údajmi a presným popisom závady. V prípade poruchy veľkých spotrebičov, napríklad chladničiek, práčok alebo veľkých televízorov, je možné takisto kontaktovať priamo konkrétnu značku, ktorá s vami dohodne návštevu servisného technika priamo u vás doma. Kontakty pre nahlásenie záručnej reklamácie u veľkých spotrebičov nájdete na tomto odkaze.
Na tovar zakúpený kupujúcim - podnikateľom od obchodníka platí 12-mesačná záruka vtedy, ak bol tovar zakúpený na používanie a nie na ďalší predaj. Dlhšia záručná doba sa aplikuje len v prípade ak táto vyplýva so záručného listu či vyhlásenia obchodníka alebo výrobcu. Obchodník zodpovedá v súlade so zákonom iba za vady, ktoré má zakúpený tovar v okamihu prevzatia.
Ak ste prevzali tovar, pri ktorom ste po rozbalení zistili, že objednávka nie je kompletná alebo je poškodená, môžete riešiť reklamáciu priamo na jednej z našich predajní alebo nás môžete kontaktovať na e-mail info@planeo.sk.
Do predmetu e-mailu vložte "Poškodený výrobok a číslo objednávky".
Pripojte fotografie poškodeného výrobku (fotografia celého výrobu, detailu poškodenia a výrobného štítku) a fotografie obalu, v ktorom výrobok prišiel (zo všetkých strán).
Máte iný dotaz k téme Reklamácia a vrátenie tovaru?
Zanejchajte nám odkaz a my Vám odpovieme.
Odpoveď spravidla odošleme do 24 hodín.
Zanechať odkaz